eylulsabahi

Lübnan Ortadoğu'da bir zamanların Türkiye'den sonra en laik ve yaşanabilir ülkesi olması nedeniyle sempatim olan bir ülke idi.

Haricen Akdeniz kıyılarına olan sempatim nedeniyle de tüm Doğu Akdeniz sempatik gelmekte.

Bu nedenlerle dalgasına 2. Ülkem demiştim.
Adam ciddiye almış, ne bağım olabilir başka amk.
© copyright 2005 - 2026