bugün

aile

Çokta abartmamak gerekir.

Bir yerden sonra terk etmek gerekiyor bunaltıyor.

Gerçekten yani yetiyor belli bir yaştan sonra.

Ben bile rahatsız olmaya başladım 2 seneye giderim galiba.

intihar etmez isem...

Hele küçük mikrop kardeşin var ise balkondan atma isteği oluşturuyor.

Bir balta ne kadar haklı olduğunu daha iyi anladım sonralarda.
© copyright 2005 - 2026