bugün

costa brava

Girona'nın güney sahilleri.

Bolca gezme fırsatı buldum. Ulaşımın zor olduğu koylarda deniz mükemmel. Onun dışında standart.

Gidilir mi bir daha? Pek sanmam. Marmaris çok daha güzel.
© copyright 2005 - 2026