bugün

bülent ecevit

Kendisini altına yapan adam diye hatirlayacagim hep. Yaslilik cok kotu. Olan da olduktan sonra insan sadece 'amaaaaaaan' diyor. Dahası oyle sicilmazmis; yasadik, gördük. Ne görmedik ki her boku gördük. Seneye de insallah ufo görcez. Zaten 2023 aya insansiz hava araci atma senemiz. Neyse cok konustum yine.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026