bugün

anne with an e

Sonunda bitirdiğim çok hoş dizi.
Anne karakterinde resmen kendimi gördüm. Sadece o benden daha dışadönük.
Gilbert karakterinin çok muhteşem olduğunu da söylemeden geçemiycem.
© copyright 2005 - 2026