bugün
- sözlük kızlarının vücutları5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yılmaz güney8
- ameliyat olmak3
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- rahmi koç5
- fakirin sevmesi hak mıdır2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- bu akşam rakı içecek olmam2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- sırrı süreyya önder4
- kemal kılıçdaroğlu17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- winona ryder3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- velvet5
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birader yazar olmak4
- yengeyi götürmek3
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- erkekler neden az yaşar4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- evde mum bulundurmak5
- gulmekicinyaratilmis4
- ioçk kızmış beyler4
- yaşama nedenleri2
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- chobani stadyumu2
- metrobüs kliması4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- futbolun eskiden güzel olması3
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- messicilerin genel özellikleri2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
öncelikle anlayan için (bkz: bırak sağı solu etraf karı kız dolu)
yok o metaldi, bu bilmem neydi, bu senfonik mi epik mi, iyisi var mı yok mu demeden cumartesi günü muhteşem bir konser izledim ben. bu ekonomik açıdan sıkıntılı olduğum dönemde de gittim gözümü kırpmadan 25 kağıdı bastım. değdi mi? hem de nasıl. muziğe doydum, kandım sonuna kadar.
bilet fiyatları bence makuldu. zira burada bahsettiğimiz remasterlar ve singlelar hariç babalar gibi 6 albume imza atmış, istanbul'dan gelen 7 kişilik bir grup. kaç kişi vardı resimli'de? max 200-250 çoğu öğrenci, belki de daha az bilemiyorum. el insaf. koca grubun alın teri var ortada. para kazanmak için değil kitlesine ulaşabilmek için gelmiş bir grup olduğu zaten belli. keşke kazansalar da orası ayrı.
neyse saat 23.00 gibi sahneye çıktılar. karanlıkta playlist kağıdından yanlış saymamışsam 19 parça çaldılar.
tum playlisti aralık vermeden bastan sona kadar çaldıkları canavar bir performans izledim ben. dur durak bilmeden, dinlenmeden çaldı adamlar. bu performansın yanında başka dikkatimi çeken nokta ise sanki konser izlemiyordum album kaydını dinliyordum. parçaları kayıttaki gibi bire bir çaldılar sololar dahil. sadece bu bile bazı çok satan sidikli rock grubuna gore almorayı bir adım öne çıkartır.
grup üyelerinin bireysel performanslarına gelince,
lead vokallerde yeni bir hatun vokal vardı. sanırım adı duygu sahin. bu vokal bence almoraya gelmiş olan en iyi vokal. nihan tahtaisleyen'in guzel ama yeri geldiği zaman çok tiz kaçan sesinden ve bir sonraki vokalistin beğenmediğim ses renginden sonra duygu sahin'in performansını çok beğendim ben şahsen ve ses rengini çok hoş buldum.
soner canözer soloları aynen çaldı ve sadece iyi bir kompozitör değil aynı zamanda iyi bir gitarist olduğunu da gösterdi. erkek vokalleri kendi yaptı. genelde başarılıydı ama bir erkek vokal bulsalar daha iyi olabilir.
yan flütte bilge kocaarslan yine çok güzel bir performans sundu. soloları ve riffleri kayıttaki gibi birebir çaldı. ayrıca çok zayıflamış gordum. bir de bilge'nin doğumgünüydü sahnede kutlandı, hoş oldu.
keman çalan adını bilmediğim hatun performansı ve güzelliğiyle goz doldurdu.
davulcu bastan sona kadar sekmeden çaldı. aralıksız bu kadar parçayı çalmak ciddi bir kondisyon gerektirir. ki parçaların çoğu tempolu, yüksek metrononomlu şarkılar.
bas ve çello çalan arkadaşları tanımıyorum ama gorevlerini en iyi şekilde yerine getirdiler.
yeni albumun gidenlerin ardından hariç hepsini çaldılar yanlış hatırlamıyorsam. tılsım, su masalı, kıyamet senfonisi zaten öne çıkmış şarkılar fakat ben bunların yanında daha önce dinlememiş olduğum ay ışığı savaşçısı'nı ve satılık krallar'ı ilk defa orda dinledim ve çok beğendim. kıyamet senfonisi albumu baştan sona çok iyi ve bunu cumartesi gecesi bir kez daha görmüş oldum.
geceye ait tek eksi ise bis yapmadan gitmeleriydi. seyirci de çağırmadı, belki cılızdık belki yorulduk belki müziğe doyduk.
bir de o kostumler nedir yahu? bu kadar mı güzel olur? hatunlara bu kadar mı yakışır? hayır bir de nerden buldunuz? versailles sarayı'ndan mı çaldınız? bir ara tudors izliyorum sandım. bir sonraki bursaya gelişlerinizi dort gözle bekliyorum.
yok o metaldi, bu bilmem neydi, bu senfonik mi epik mi, iyisi var mı yok mu demeden cumartesi günü muhteşem bir konser izledim ben. bu ekonomik açıdan sıkıntılı olduğum dönemde de gittim gözümü kırpmadan 25 kağıdı bastım. değdi mi? hem de nasıl. muziğe doydum, kandım sonuna kadar.
bilet fiyatları bence makuldu. zira burada bahsettiğimiz remasterlar ve singlelar hariç babalar gibi 6 albume imza atmış, istanbul'dan gelen 7 kişilik bir grup. kaç kişi vardı resimli'de? max 200-250 çoğu öğrenci, belki de daha az bilemiyorum. el insaf. koca grubun alın teri var ortada. para kazanmak için değil kitlesine ulaşabilmek için gelmiş bir grup olduğu zaten belli. keşke kazansalar da orası ayrı.
neyse saat 23.00 gibi sahneye çıktılar. karanlıkta playlist kağıdından yanlış saymamışsam 19 parça çaldılar.
tum playlisti aralık vermeden bastan sona kadar çaldıkları canavar bir performans izledim ben. dur durak bilmeden, dinlenmeden çaldı adamlar. bu performansın yanında başka dikkatimi çeken nokta ise sanki konser izlemiyordum album kaydını dinliyordum. parçaları kayıttaki gibi bire bir çaldılar sololar dahil. sadece bu bile bazı çok satan sidikli rock grubuna gore almorayı bir adım öne çıkartır.
grup üyelerinin bireysel performanslarına gelince,
lead vokallerde yeni bir hatun vokal vardı. sanırım adı duygu sahin. bu vokal bence almoraya gelmiş olan en iyi vokal. nihan tahtaisleyen'in guzel ama yeri geldiği zaman çok tiz kaçan sesinden ve bir sonraki vokalistin beğenmediğim ses renginden sonra duygu sahin'in performansını çok beğendim ben şahsen ve ses rengini çok hoş buldum.
soner canözer soloları aynen çaldı ve sadece iyi bir kompozitör değil aynı zamanda iyi bir gitarist olduğunu da gösterdi. erkek vokalleri kendi yaptı. genelde başarılıydı ama bir erkek vokal bulsalar daha iyi olabilir.
yan flütte bilge kocaarslan yine çok güzel bir performans sundu. soloları ve riffleri kayıttaki gibi birebir çaldı. ayrıca çok zayıflamış gordum. bir de bilge'nin doğumgünüydü sahnede kutlandı, hoş oldu.
keman çalan adını bilmediğim hatun performansı ve güzelliğiyle goz doldurdu.
davulcu bastan sona kadar sekmeden çaldı. aralıksız bu kadar parçayı çalmak ciddi bir kondisyon gerektirir. ki parçaların çoğu tempolu, yüksek metrononomlu şarkılar.
bas ve çello çalan arkadaşları tanımıyorum ama gorevlerini en iyi şekilde yerine getirdiler.
yeni albumun gidenlerin ardından hariç hepsini çaldılar yanlış hatırlamıyorsam. tılsım, su masalı, kıyamet senfonisi zaten öne çıkmış şarkılar fakat ben bunların yanında daha önce dinlememiş olduğum ay ışığı savaşçısı'nı ve satılık krallar'ı ilk defa orda dinledim ve çok beğendim. kıyamet senfonisi albumu baştan sona çok iyi ve bunu cumartesi gecesi bir kez daha görmüş oldum.
geceye ait tek eksi ise bis yapmadan gitmeleriydi. seyirci de çağırmadı, belki cılızdık belki yorulduk belki müziğe doyduk.
bir de o kostumler nedir yahu? bu kadar mı güzel olur? hatunlara bu kadar mı yakışır? hayır bir de nerden buldunuz? versailles sarayı'ndan mı çaldınız? bir ara tudors izliyorum sandım. bir sonraki bursaya gelişlerinizi dort gözle bekliyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar