bugün

kandilli rasathanesi

az önce http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst9.asp sitesinden depremleri takip ederken bingöl için 4 küsürlük deprem gördüm. anksiyetemden dolayı deprem mi oldu acaba diye bakmıştım.

görsel

deprem başlığına yazmak istemedim millet korkmasın diye.
© copyright 2005 - 2026