bugün

canabar bey

silik olmasına üzüldüğüm yazar.

kendisiyle hiç konuşmadım, tanımıyordum ama öyle sinirli bir tipi yoktu. beni dövecek gibi bir hali, tavrı yoktu. gitmesi üzdü. gittiğin yerde mutlu ol arkadaşım. seninle hiçbir problemim olmadı olamaz. hürmet ve muhabbetlerimle.
© copyright 2005 - 2026