bugün

eksici grup

Eksi atılacak ne yapıyorum ki...
Etliye sütlüye karışmayıp kendi halimde duruyorum ama bir bakıyorum entry girdiğimiz andan itibaren hemen eksi neden...

Edit: atın mna koim takılın canlarım
© copyright 2005 - 2026