bugün

yani usta

sait faik abasıyanık ın en sevdiğim hikayesi. her okuduğumda duygu basar beni ve aynı demirden avuç yüreğimi sıkardı. ama hikayenin sonunda "dünyada dostluk vardır be o da ölmedi ya!" deyince içim rahatlardı biraz. artık öyle değil; dostluk da öldü.
© copyright 2005 - 2026