bugün

yall

Açtığım (bkz: fesli orospu çocuğu) başlığının ardından özel mesajıma gelip 'mahkemede görüşürüz' yazmış. Şikayet etmezsen adam değilsin.

Kim hem fesli hem de orospu çocuğu ki üzerinize alınıp, şikayet etmekle tehdit ediyorsunuz anlamadım ben?

Edit: ha bak ben bunu birazdan şikayet edeceğim mesela.

https://i.hizliresim.com/3Oy7lM.jpg
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026