bugün
- true'nun çaylak olması14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- fransa3
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları5
- bulla dava açmak3
- kürtçülük5
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- galatasaray lobisi11
- ktç abinin çaylak olması5
bana gerçekten ne kadar düz bir adam olabildiğimi hatırlatan şarkı.
bilgisayarda pek oyun oynamam. arada sırada stres atma amaçlı maç çevirdiğim için pes 2018 yüklü sadece. oyundaki şarkılardan biri de bu.
abartısız yüzlerce kez denk gelmişimdir bu şarkıya. hemen hemen ilk dinleyişlerimde de chris martin'in o karakteristik sesini tanımış olsam da sıkı bir coldplay dinleyicisi falan olmadığım için "aa bu neymiş" diyip açmadım hiç.
dahası, oyundaki hareketlerim, hızlıca geçtiğim menüler falan o kadar otomatikleşti ki şarkının başlangıcı ile maçı başlatmam arası 15-20 saniyeye kadar düştü. ben de olanca "düzlüğümle" bu şarkının ne sözlerine ne de yükselişine dikkat etmeden girmişim hep maçlara. bu geceye kadar...
şarkı 2017 başında çıkmış. şu an neredeyse 2020'yi zorladığımız bu günlerde bu şarkıyı açıp adamakıllı dinledim. dinler dinlemez de aşık oldum. ne kadar hoş sözler, ne kadar bağlayıcı bir melodi böyle.
neyse geç olsun güç olmasın demişler. kendi mallığımdan iki buçuk sene geç keşfetmiş olsam da sonuçta açıp dinlediğim için memnunum. dinlemeyen varsa da dinlesin.
https://www.youtube.com/watch?v=FM7MFYoylVs
bilgisayarda pek oyun oynamam. arada sırada stres atma amaçlı maç çevirdiğim için pes 2018 yüklü sadece. oyundaki şarkılardan biri de bu.
abartısız yüzlerce kez denk gelmişimdir bu şarkıya. hemen hemen ilk dinleyişlerimde de chris martin'in o karakteristik sesini tanımış olsam da sıkı bir coldplay dinleyicisi falan olmadığım için "aa bu neymiş" diyip açmadım hiç.
dahası, oyundaki hareketlerim, hızlıca geçtiğim menüler falan o kadar otomatikleşti ki şarkının başlangıcı ile maçı başlatmam arası 15-20 saniyeye kadar düştü. ben de olanca "düzlüğümle" bu şarkının ne sözlerine ne de yükselişine dikkat etmeden girmişim hep maçlara. bu geceye kadar...
şarkı 2017 başında çıkmış. şu an neredeyse 2020'yi zorladığımız bu günlerde bu şarkıyı açıp adamakıllı dinledim. dinler dinlemez de aşık oldum. ne kadar hoş sözler, ne kadar bağlayıcı bir melodi böyle.
neyse geç olsun güç olmasın demişler. kendi mallığımdan iki buçuk sene geç keşfetmiş olsam da sonuçta açıp dinlediğim için memnunum. dinlemeyen varsa da dinlesin.
https://www.youtube.com/watch?v=FM7MFYoylVs
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar