bugün

aydinoglu vontmarte

"sana sormayacaklar mı 4.35 dakikalık ses kaydını insan dinleyecek neden bu kadar uzun konuşuyorsun diye" yazarı.

bu kadar rahat ses kaydedip sözlüğe atma rahatlığını hukuk diplomasıyla mı veriyorlar? o kelime vurguları cübbeyle beraber mi geliyor? kimse eski TRT sanatçıları gibi konuşmak zorunda değil tabii ama kafama takılan çok şey var yarabbim aklıma mukayyet ol.
© copyright 2005 - 2026