bugün

nevrotik

aslında bir nevi iyi bir şeydir. karşılaştıkları sorunlarda çevrelerine yüklenmelerinden dolayı kendilerine yüklenirler. bu da onları gayet nazlı yapar.
© copyright 2005 - 2026