bugün

new world interactive

Oyun firması. (bkz: insurgency) yapımcılarıdır. Oyunun kalitesi gerçekten yüksektir ve grafikleri muhteşemdir. New world internactive nin sade logosunu beğendim. Oyunları gerçekçidir. Day of infamy diye oyunu vardır. O insurgency nin 2. Dünya savaşı hali sanırım. Yani güzel bir firma/şirkettir
© copyright 2005 - 2026