bugün

pes 19

Süper lig dahil edilecekmiş güzel hoş ama şampiyonlar ligini -elindeki tek kozu- kaptırdıktan sonra neye yarar ? Her ne kadar pesci olsam da fifa tokatlamaya devam edecek.
© copyright 2005 - 2026