aspirine

http://www.uludagsozluk.com/e/39694866/

mongol galiba.. artık hangi abazanın feykiyse kim bilir..

hoş olmayadabilir.. ha olursa da zaten vurduklarımız belli nihayetinde..
© copyright 2005 - 2026