bugün

beşiktaş

futbolcularının ligde gördüğü direkt kırmızı kartların cezası 1 maçtır bundan sonra.

önce pepe sonra tosic. üstelik tosic'in sözde cezasını çektiği maç oynanmadı bile lan.

yuh arkadaş.

destekçileri sağda solda 'hakem de hakem' diye ağlıyor. 2 senedir yapılan hakem kıyaklarıyla şampiyon olurken nerdeydi lan aklınız?

şerefli üçüncüler sizi.
© copyright 2005 - 2026