bugün

beşiktaş

Lig kayseri ve sivasta gitti arkadaşlar. Deplasmanda kazanamazsan sampiyon olamazsın. Liderle puan farkı 5 yani fark degil aslında. Ama oyun ümit vermiyor. Ha ama avantaj şu. Kalan maçların cogu ic sahada.
© copyright 2005 - 2026