bugün
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- 2026 dünya kupası36
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- japonya8
- şemso buraya bak koçum2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ispanya3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- isveç2
- hollanda2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- ekvador3
- amerika birleşik devletleri9
- fildişi sahili3
- kadir inanır'ın vefatı7
- iran3
- almanya6
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- yeni zelanda2
- paraguay3
- 2026 dünya kupası g grubu2
- avustralya3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- saraca finch house7
- kanada2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- truesuzluk3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- güney afrika4
- meksika3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
Ankara üniversitesinin zorlaştırdığı eylemdir. en azından bazı bölümler için... mesela mülkiye'ye başvuracaksanız almanız gereken 96 krediyi şöyle bir gözden geçirmeniz lazım zira geçen yıl sadece 54 kredi ile çap diploması alınabiliyordu. bunlar tabi gerçekten mülkiye'de okumak isteyenler için hikayedir. benim gibi meslek çıkışlı bünyeler sırf mülkiye'de okumak için önce bir myo okuyup sonra dikey geçiş yapıyorsa çift anadalı bırak çifter çifter anadalı yapabilirler.
Genelde dikeygeçiş öğrencilerin başvurduğu programdır aynı zamanda, 4 kişi alan yeri 100.000 kişinin girdiği sınavda kazanınca insanın ister istemez egosu yükseliyor. Tabi yine dgs'den gelen bir alışkanlıkla insanları derin hesaplara sevk etmektedir. acaba hukuktan yazan olur mu, acaba dtcf'den bende yüksek ortalama yapıp yazan var mıdır ya da okulda üstümdeki 6 kişi benim yazdığım bölümü yazar mı gibisinden.
neyse sonuçlar falan bir açıklansın ben buraya bir düzeltme koyarım. yanlış anlamayın, biliyorum benim neye başvurup başvurmadığım sizlerin nezdinde pek önemli değil sadece egomu tatmin etmek için yapacağım bunu.
düzeltme: işte bahi geçen düzeltme budur
(bkz: nexagon/#3975459)
Genelde dikeygeçiş öğrencilerin başvurduğu programdır aynı zamanda, 4 kişi alan yeri 100.000 kişinin girdiği sınavda kazanınca insanın ister istemez egosu yükseliyor. Tabi yine dgs'den gelen bir alışkanlıkla insanları derin hesaplara sevk etmektedir. acaba hukuktan yazan olur mu, acaba dtcf'den bende yüksek ortalama yapıp yazan var mıdır ya da okulda üstümdeki 6 kişi benim yazdığım bölümü yazar mı gibisinden.
neyse sonuçlar falan bir açıklansın ben buraya bir düzeltme koyarım. yanlış anlamayın, biliyorum benim neye başvurup başvurmadığım sizlerin nezdinde pek önemli değil sadece egomu tatmin etmek için yapacağım bunu.
düzeltme: işte bahi geçen düzeltme budur
(bkz: nexagon/#3975459)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar