notrinova

bana göre ki bu kısmı önemlidir o yüzden altını çiziyorum oldukça saçma sapan ve sadece kendine göre yönlendirmeler yapan dördüncü nesil yazar. kendisi x e y diyor diye x i y ye yönlendirmesine gerek olmadığını düşünmekteyim ki bu yazarın tepesindeyim. örnek mi? buyrun;
(bkz: dijey)
(bkz: dikkate almayın)
(bkz: dilbilgisi kurallarında iki nokta yoktur)
(bkz: wimledon)
(bkz: uuldag)
(bkz: uhuhu)
(bkz: sumi ne lan)
(bkz: takımlı ölüm maçı)
(bkz: sozlugun kalitesinin yerlerde olması)
(bkz: simdi ayvayı yedik)
bu ne lan! bu nasıl bir sözlük yazarlığı! bu ne biçim bir yaşam tarzı! bu nasıl bir yönlendirme hastalığı!
© copyright 2005 - 2026