bugün

incirli

20 yılımı geçirdiğim, bazen söylensemde aslında içten içe sevdiğim, çocukluğumu,ilk gençliğimi geçirdiğim ankaranın bir semti.
20 yılın sonunda burdan gitmek tuhaf geliyor adama.
© copyright 2005 - 2026