bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- kemalistler5
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- anne schedeen2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- venezuela4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kadınlara gereksiz yüklenilmesi2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- yazarların imza parfümleri14
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kes lan mal2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- vajinizm3
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- bir insanı sevmek12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- 2026 dünya kupası22
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- güzel huylu kezo4
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- daveigh chase3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- anın fotoğrafı3
- tramer kaydı olan kız4
- dünya11
Dün gece kralın doğduğu günü kutlayan ülke. Her yer şenlikli, bir bayram havası, insanlar sabahın erken saatlerinde içmeye başlamış, bir ton tantana, ülke koca bir festival alanı gibi... amsterdam o kadar karışık ki yerlerde plastik bira bardakları, her ara sokakta burna gelen ot kokusu, ortalık efsane...
Neyse biz de arkadaşlarla "ulan dünya'ya kaç kere gelcez biz de bi güzellik yapalım kendimize" diyerek daldık ortama. Alkol, ot falan derken yavaştan kafamız olmaya başladı ve dedik ki red light akar baba... bastık gittik dam meydanından red light'a doğru. Herkes teker teker seçti birer hatun, girdi odaya, benle arkadaş kaldık. Ne yapacağız falan derken bir sigara yaktım, baktım camekanın içinde bir güzellik oturuyor. Ama yüzü o kadar asık ki. Ben dedim buna giriyorum. Baktı arkadaş camekanın içine, oha olum çok masum lan bu dedi, he kanka bakalım neymiş derdi diyip hayvan gibi gülerek kapıyı çaldım. Doğruldu yerinden açtı kapıyı, kondom şart minvalinde bir şeyler söyledi, tamam dedim sorun yok, girdim içeri, çekti perdeyi. Önce ödeme lütfen dedi, tamam dedim çıkardım verdim. Ne istiyorsun seksi baby diye sordu. Seksi değilim dedim, gülerek. Ama sen çok güzelsin. Hayır dedi ben güzel değilim, bundan sonraki diyalog aynen aşağıdaki gibi;
-güzel olmasan dışarıda bir sürü kadın var, onlara girebilirdim.
+bu önemli değil, önemli olan seks.
-önemli olan ne bilmiyorum ama benim için senin güzel olman önemli.
+benim güzel olmam hiç önemli değil, müşteriler gelir, beni becermek ister ve becerir, ben de paramı alırım. Olay bu.
-bu senin işin. Ben de senin işin bu olduğu için geldim. Ama eğer dışarıda bir yerde seni görseydim yine sana gelirdim.
Nasıl yani der gibi baktı suratıma;
- yani aslında olay seks falan değil. Ben seni beğendim ve o yüzden geldim. Çok güzelsin. Hepsi bu.
+ ne demek istiyorsun?
- söylemek istediğimi söyledim. Çok güzelsin.
Burada yanağına bir öpücük kondurdum.
+anladım sen çok sarhoşsun.
-yo hayır değilim.
+dışarıda bir parti var, bir sürü güzel kız var! Neden gidip onlardan birine bu sözleri söylemiyorsun?!
-dediğim gibi, dışarıda bir sürü kız var ve ben seni gördüm. Seni istedim. Ve buraya geldim. Eğer dışarıda olsaydın dışarıda yanına gelecektim. Ama sen buradaydın ve mecburen buraya geldim.
+ tamam şimdi ne istiyorsun?
-hiç.
+sevişmeyecek miyiz?
-eğer istersen sevişiriz, ama buna mecbur değilsin.
Yine şaşkın bir ifadeyle suratıma bakakaldı.
+saat 1'de buradaki işim bitecek, beni burdan alır mısın?
-elbette.
+ama partide takılcaz ve sonra da beni eve bırakacaksın.
-nasıl istersen...
Çıkarken aldığı ücreti geri verdi, yanağıma bir öpücük daha kondurdu ve beni uğurladı. Gece saat 1'de onu oradan almak üzere sözleştik ve çıktın odadan.
Bizimkiler kapıda toplanmış beni bekliyor... olum ne yaptın kaç saattir içeridesin bilmem ne konuşup durdular.
12 gibi otele geri dönmek için ısrar etmeye başladım, hepsi sarhoş olmuştu zaten, itiraz etmediler. Sonra saat 12:45'te 125 numaralı odanın önüne geldim. Perde çekiliydi ama ışık açıktı. Bu demek oluyorki ya müşterisi var ya da çıkmak için hazırlanıyor... bekledim biraz, çıkan kimse yok. Bir sigara yaktım iki nefes aldım ve ardından ışıklar söndü odada. Kapı açıldı, saçlarını savurarak içeriden bir kadın çıktı. Ama böyle bir güzellik yok!
Beni gördü yanıma geldi gülümseyerek, merhaba bebeğim dedi. Seksi'ye ne oldu diye sordum. Şu an müşterim değil, sevgilimsin dedi. Güldük ve harika bir gece geçirdik sözlük. Hayatımda yaşadığım en güzel gece diyebilirim.
Gecenin sonunda onu eve bırakmaya gittiğimde, dudaklarımı bir öpüşü ve bir sarılışı vardı, 10 yıllık sevgilim bana öyle sarılmamıştır. Ve bir teşekkür edişi vardı, hayatımda duyduğum en samimi teşekkürdü.
Böyle bir şeyi yaşamak hiç aklımdan geçmezdi, ama o anda o kdar spontan gelişti ki her şey, sonunu düşünmeden bir geceliğine bu dünyanın anasını ikimiz alaria ile beraber siktik.
Güzel memleketsin hollanda.
Neyse biz de arkadaşlarla "ulan dünya'ya kaç kere gelcez biz de bi güzellik yapalım kendimize" diyerek daldık ortama. Alkol, ot falan derken yavaştan kafamız olmaya başladı ve dedik ki red light akar baba... bastık gittik dam meydanından red light'a doğru. Herkes teker teker seçti birer hatun, girdi odaya, benle arkadaş kaldık. Ne yapacağız falan derken bir sigara yaktım, baktım camekanın içinde bir güzellik oturuyor. Ama yüzü o kadar asık ki. Ben dedim buna giriyorum. Baktı arkadaş camekanın içine, oha olum çok masum lan bu dedi, he kanka bakalım neymiş derdi diyip hayvan gibi gülerek kapıyı çaldım. Doğruldu yerinden açtı kapıyı, kondom şart minvalinde bir şeyler söyledi, tamam dedim sorun yok, girdim içeri, çekti perdeyi. Önce ödeme lütfen dedi, tamam dedim çıkardım verdim. Ne istiyorsun seksi baby diye sordu. Seksi değilim dedim, gülerek. Ama sen çok güzelsin. Hayır dedi ben güzel değilim, bundan sonraki diyalog aynen aşağıdaki gibi;
-güzel olmasan dışarıda bir sürü kadın var, onlara girebilirdim.
+bu önemli değil, önemli olan seks.
-önemli olan ne bilmiyorum ama benim için senin güzel olman önemli.
+benim güzel olmam hiç önemli değil, müşteriler gelir, beni becermek ister ve becerir, ben de paramı alırım. Olay bu.
-bu senin işin. Ben de senin işin bu olduğu için geldim. Ama eğer dışarıda bir yerde seni görseydim yine sana gelirdim.
Nasıl yani der gibi baktı suratıma;
- yani aslında olay seks falan değil. Ben seni beğendim ve o yüzden geldim. Çok güzelsin. Hepsi bu.
+ ne demek istiyorsun?
- söylemek istediğimi söyledim. Çok güzelsin.
Burada yanağına bir öpücük kondurdum.
+anladım sen çok sarhoşsun.
-yo hayır değilim.
+dışarıda bir parti var, bir sürü güzel kız var! Neden gidip onlardan birine bu sözleri söylemiyorsun?!
-dediğim gibi, dışarıda bir sürü kız var ve ben seni gördüm. Seni istedim. Ve buraya geldim. Eğer dışarıda olsaydın dışarıda yanına gelecektim. Ama sen buradaydın ve mecburen buraya geldim.
+ tamam şimdi ne istiyorsun?
-hiç.
+sevişmeyecek miyiz?
-eğer istersen sevişiriz, ama buna mecbur değilsin.
Yine şaşkın bir ifadeyle suratıma bakakaldı.
+saat 1'de buradaki işim bitecek, beni burdan alır mısın?
-elbette.
+ama partide takılcaz ve sonra da beni eve bırakacaksın.
-nasıl istersen...
Çıkarken aldığı ücreti geri verdi, yanağıma bir öpücük daha kondurdu ve beni uğurladı. Gece saat 1'de onu oradan almak üzere sözleştik ve çıktın odadan.
Bizimkiler kapıda toplanmış beni bekliyor... olum ne yaptın kaç saattir içeridesin bilmem ne konuşup durdular.
12 gibi otele geri dönmek için ısrar etmeye başladım, hepsi sarhoş olmuştu zaten, itiraz etmediler. Sonra saat 12:45'te 125 numaralı odanın önüne geldim. Perde çekiliydi ama ışık açıktı. Bu demek oluyorki ya müşterisi var ya da çıkmak için hazırlanıyor... bekledim biraz, çıkan kimse yok. Bir sigara yaktım iki nefes aldım ve ardından ışıklar söndü odada. Kapı açıldı, saçlarını savurarak içeriden bir kadın çıktı. Ama böyle bir güzellik yok!
Beni gördü yanıma geldi gülümseyerek, merhaba bebeğim dedi. Seksi'ye ne oldu diye sordum. Şu an müşterim değil, sevgilimsin dedi. Güldük ve harika bir gece geçirdik sözlük. Hayatımda yaşadığım en güzel gece diyebilirim.
Gecenin sonunda onu eve bırakmaya gittiğimde, dudaklarımı bir öpüşü ve bir sarılışı vardı, 10 yıllık sevgilim bana öyle sarılmamıştır. Ve bir teşekkür edişi vardı, hayatımda duyduğum en samimi teşekkürdü.
Böyle bir şeyi yaşamak hiç aklımdan geçmezdi, ama o anda o kdar spontan gelişti ki her şey, sonunu düşünmeden bir geceliğine bu dünyanın anasını ikimiz alaria ile beraber siktik.
Güzel memleketsin hollanda.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar