bugün

organza

Dolabımı karıştırırken bir adet hiç açılmamış buldum.
Hediye miydi yoksa ben mi almıştım onu bile hatırlamıyorum. Neyse açtım hemen. Sıktım. Hatırladığımdan daha ağır geldi. Bayatlamış da olabilir tabii. Kim bilir kaç yıldır duruyor. Şaka gibi.
© copyright 2005 - 2026