bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- yazarların imza parfümleri14
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- aşure2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- am okşama4
- pozantı2
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- panter emel2
- her gün poğaça simit yemek2
- evde kaş bıyık alımı3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- dünya11
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- vajinizm3
Gayet berbat fikirlerle oyunu kurtarmaya çalışıyor Blizzard.
Öncelikle hali hazırda gelmesi beklenen nerfler Small Time Buccaneer'in canının 1'e indirilmesi ve Spirit Claws'un 2 mana olması. Daha da gelecektir diye düşünüyorum açıkcası ben, small time'ın gitmesi bir şey ama diğer classlar misal warrior için aşırı önemli olacağını zannetmiyorum, belki win oranını az oynatır.
Onun dışında resmi açıklanmış Mamut yılı var önümüzde. ilk büyük expansionla gelecek. Blackrock, Grand Tournament ve League of Explorers gidiyor. Ben bu gidişlerin tüm metayı önceki standart yılına oranla daha sert vuracağını düşünüyorum çünkü çok core kağıt bu genişlemelerin içinde. Pillager, Reno Jackson, Mrrglton, Brann, Dragon birşey destelerinin hepsinin Brm kağıtları, Imp Gang Boss, tüm shaman early game'i, göremesekte pek Justicar Trueheart vs.
Bunun yanında açıkcası çok saçma bulduğum bir mevzu var, Hall of Fame konusu. Classic setteki bazı kağıtlarda Wild'a gidiyor. Bunlara sebep ve yorumla bakarsak;
Azure Drake, oyunda en çok oynanan kağıt, çoğu kişi için otomatik desteye koyulan kağıt demiş bliz. Evet drake güçlü bir kağıt rotasyona girmesi garip değil. Ama gidişi Thalnos'u aşırı önemli yapacaktır.
Sylvanas Windrunner, 6 manada daha iyi kağıt yok, çok kuvvetli deathrattle, mind control bile 10 mana bu nasıl 6 vs. demiş bliz. Sylvanas iyi bir kağıt ama op falan değil. Karşıdakinin kağıdını çalmak için ciddi kaynak harcamanız gerekli, boş boardda hemen her class yanıt verebiliyor ve zoo tarzı destelere karşı korkunç kötü ve ağır. Rotasyona almak bence kötü bir karar.
Ragnaros, en iyi 8 drop ve her deste finisher olarak kullanabiliyor demiş bliz. Ragnaros yine iyi bir kağıt ve geldiği gibi etkisi var evet. Ama yine zoo tarzı destelere karşı berbat. Dr. Boom un boşluğunu doldurmuştu. Yüksek cost yüzünden de sıfırdan boardda şanslı olmadıkça aşırı etkisi yoktu. Aynı tur clear atıp üzerine rag inme falan gibi.
Power Overwhelming, ucuza çok iyi tradeler yaptırıyor ondan wild a demişler. Bariz Leeroy Po faceless combosunu engellemek için. Bilemiyorum Emperor un gitmesinden sonra ne değişecek fikrim yok yine bu kağıt için. Kart dezavantajı ile çok value trade alıyordunuz ki açıkcası normaldi bence yine.
Ice Lance, freeze mage deli damage çıkarıyor bu kağıtla ondan demişler. Emperorsuz 22 damage çıkıyor şu an Lance ile, bilemiyorum o yüzden, normal karşılanabilir. (4 mana +2 damage 2 frostbolt 2 lance =22 damage)
Conceal, çok adaletsiz bir board bırakıyor karşıya demişler. Haksız değil, misal büyük edwin üzeri conceal edwin'in damage'i garantiliyor. Ya da auctioneer a sonraki tur deli gibi draw şansı veriyor. Haksız değil yine ama rogue bu saatten sonra ne yapacak meraktayım, muhtemelen dibi boylayacaktır tekrardan.
Bazılarının gidişi ok fena değil ama alternatiflerle bu kağıtları yok etmek daha mantıklı bir çözüm olabilirdi. Mesela insanlar Sylvanas yerine Loatheb tercih edebiliyordu çünkü o da iyi bir kağıttı.
Seneye Thalnos'u da yollayacağımızı şimdiden söyleyeyim ben.
Onun dışında standart yılı gelince Maiev 10 win hediyesi olacakmış, dust, pack ve gold vereceklermiş görevlerle.
Öncelikle hali hazırda gelmesi beklenen nerfler Small Time Buccaneer'in canının 1'e indirilmesi ve Spirit Claws'un 2 mana olması. Daha da gelecektir diye düşünüyorum açıkcası ben, small time'ın gitmesi bir şey ama diğer classlar misal warrior için aşırı önemli olacağını zannetmiyorum, belki win oranını az oynatır.
Onun dışında resmi açıklanmış Mamut yılı var önümüzde. ilk büyük expansionla gelecek. Blackrock, Grand Tournament ve League of Explorers gidiyor. Ben bu gidişlerin tüm metayı önceki standart yılına oranla daha sert vuracağını düşünüyorum çünkü çok core kağıt bu genişlemelerin içinde. Pillager, Reno Jackson, Mrrglton, Brann, Dragon birşey destelerinin hepsinin Brm kağıtları, Imp Gang Boss, tüm shaman early game'i, göremesekte pek Justicar Trueheart vs.
Bunun yanında açıkcası çok saçma bulduğum bir mevzu var, Hall of Fame konusu. Classic setteki bazı kağıtlarda Wild'a gidiyor. Bunlara sebep ve yorumla bakarsak;
Azure Drake, oyunda en çok oynanan kağıt, çoğu kişi için otomatik desteye koyulan kağıt demiş bliz. Evet drake güçlü bir kağıt rotasyona girmesi garip değil. Ama gidişi Thalnos'u aşırı önemli yapacaktır.
Sylvanas Windrunner, 6 manada daha iyi kağıt yok, çok kuvvetli deathrattle, mind control bile 10 mana bu nasıl 6 vs. demiş bliz. Sylvanas iyi bir kağıt ama op falan değil. Karşıdakinin kağıdını çalmak için ciddi kaynak harcamanız gerekli, boş boardda hemen her class yanıt verebiliyor ve zoo tarzı destelere karşı korkunç kötü ve ağır. Rotasyona almak bence kötü bir karar.
Ragnaros, en iyi 8 drop ve her deste finisher olarak kullanabiliyor demiş bliz. Ragnaros yine iyi bir kağıt ve geldiği gibi etkisi var evet. Ama yine zoo tarzı destelere karşı berbat. Dr. Boom un boşluğunu doldurmuştu. Yüksek cost yüzünden de sıfırdan boardda şanslı olmadıkça aşırı etkisi yoktu. Aynı tur clear atıp üzerine rag inme falan gibi.
Power Overwhelming, ucuza çok iyi tradeler yaptırıyor ondan wild a demişler. Bariz Leeroy Po faceless combosunu engellemek için. Bilemiyorum Emperor un gitmesinden sonra ne değişecek fikrim yok yine bu kağıt için. Kart dezavantajı ile çok value trade alıyordunuz ki açıkcası normaldi bence yine.
Ice Lance, freeze mage deli damage çıkarıyor bu kağıtla ondan demişler. Emperorsuz 22 damage çıkıyor şu an Lance ile, bilemiyorum o yüzden, normal karşılanabilir. (4 mana +2 damage 2 frostbolt 2 lance =22 damage)
Conceal, çok adaletsiz bir board bırakıyor karşıya demişler. Haksız değil, misal büyük edwin üzeri conceal edwin'in damage'i garantiliyor. Ya da auctioneer a sonraki tur deli gibi draw şansı veriyor. Haksız değil yine ama rogue bu saatten sonra ne yapacak meraktayım, muhtemelen dibi boylayacaktır tekrardan.
Bazılarının gidişi ok fena değil ama alternatiflerle bu kağıtları yok etmek daha mantıklı bir çözüm olabilirdi. Mesela insanlar Sylvanas yerine Loatheb tercih edebiliyordu çünkü o da iyi bir kağıttı.
Seneye Thalnos'u da yollayacağımızı şimdiden söyleyeyim ben.
Onun dışında standart yılı gelince Maiev 10 win hediyesi olacakmış, dust, pack ve gold vereceklermiş görevlerle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar