bugün

devletin 48 tl mi alması

görsel telsiz kullanım ücreti denen bu soygun ne zaman bitecek sayın yazarlar öğrenciyiz resmen soyuluyoruz yahu..

edit 4 gun sonra bir daha 1 küsür lira daha aldi o yuzden 48 yazdim..

edit 2 valla haberim yoktu 50 tl attım bi baktim yeniden 0 oldu bakiye anca kendime geldim.
© copyright 2005 - 2026