bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız6
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu5
- ameliyat olmak6
- kuzenin içine boşalmak12
- velvet7
- yılmaz güney10
- otopsiraporlari4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak6
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- mr erectothales2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- anın görüntüsü16
- kemal kılıçdaroğlu17
- başkan4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- evde mum bulundurmak6
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- namaz takkesi4
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- sırrı süreyya önder4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- winona ryder3
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- bu akşam rakı içecek olmam2
- birader yazar olmak4
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- yengeyi götürmek3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- metrobüs kliması4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
yaygın anksiyete yüzünden 5 ay önce kullanmaya başladığım ilaç.
sürekli yorgun,tedirgin,huzursuz ve sinirliydim ama öyle ne yeaa bizde yok sanki denecek cinsten değil. gün içerisinde patron gidince işi gücü bırakıp ofiste uyayacak kadar yorgun, durduk yere ağlama krizlerine girecek kadar da huzursuzdum. velhasıl paxille tanıştım hayatım değişti diyebilirim.
inanılmaz enerjiğim,eskiden dışarı çıkmazdım yorgunluktan şimdi 2 saat uykuyla işe gidip verimli çalışabiliyorum. eskisi kadar takıntılı değilim ara sıra olsa da rahatsız edici değil bu durum benim için. telefon çaldığında kesin birine birşey oldu korkusu falan gitti bu en güzeli. geceleri 4-5 kere uyanıp 10-15 dakika sonra tekrar uyurdum. şimdi yastığa kafamı koyup sabah uyanıyorum. başta korkunç iştahsızlık yapmıştı ilk 2 ay kadar 3-4 kilo vermeme sebep oldu ama şimdi durduramıyoruz,hunharca yedirir oldu. birde ilk 1 ay ağzının yırtılana kadar esneyeceksiniz. iş arkadaşlarının ama yeter artk diyebilir. elde titreme olmuştu bende,ellerim zangır zangır titriyordu ama zamanla geçiyor o da.
ilacı dönem dönem içmemek gibi bir hatada bulundum,siz yapmayın derim. ilacı almadığım 3. gün bana gelenler geliyo resmen. dilim dönmüyor,sürekli bayılacak gibi hissediyorum kendimi,beynimin içinde birşeyler olduğunu hissediyorum resmen,elim ayağım tutmuyor,konuşasım gelmiyor vs vs vs vs.ben günde 30 mg kullanıyorum,sabah yarım akşam tam içiyorum buna rağmen aşırı uyku problemim yok. sabah saat kaçta kalkmam gerekiyorsa kalkıyorum. ha alkol konusu var birde, ben alkol almaya devam ediyorum yapılmaması gerekiyor ama buna pek dikkat edemiyorum ne yazık ki. sadece daha kolay sarhoş oluyorum başka da bir zararını henüz görmedim.
sürekli yorgun,tedirgin,huzursuz ve sinirliydim ama öyle ne yeaa bizde yok sanki denecek cinsten değil. gün içerisinde patron gidince işi gücü bırakıp ofiste uyayacak kadar yorgun, durduk yere ağlama krizlerine girecek kadar da huzursuzdum. velhasıl paxille tanıştım hayatım değişti diyebilirim.
inanılmaz enerjiğim,eskiden dışarı çıkmazdım yorgunluktan şimdi 2 saat uykuyla işe gidip verimli çalışabiliyorum. eskisi kadar takıntılı değilim ara sıra olsa da rahatsız edici değil bu durum benim için. telefon çaldığında kesin birine birşey oldu korkusu falan gitti bu en güzeli. geceleri 4-5 kere uyanıp 10-15 dakika sonra tekrar uyurdum. şimdi yastığa kafamı koyup sabah uyanıyorum. başta korkunç iştahsızlık yapmıştı ilk 2 ay kadar 3-4 kilo vermeme sebep oldu ama şimdi durduramıyoruz,hunharca yedirir oldu. birde ilk 1 ay ağzının yırtılana kadar esneyeceksiniz. iş arkadaşlarının ama yeter artk diyebilir. elde titreme olmuştu bende,ellerim zangır zangır titriyordu ama zamanla geçiyor o da.
ilacı dönem dönem içmemek gibi bir hatada bulundum,siz yapmayın derim. ilacı almadığım 3. gün bana gelenler geliyo resmen. dilim dönmüyor,sürekli bayılacak gibi hissediyorum kendimi,beynimin içinde birşeyler olduğunu hissediyorum resmen,elim ayağım tutmuyor,konuşasım gelmiyor vs vs vs vs.ben günde 30 mg kullanıyorum,sabah yarım akşam tam içiyorum buna rağmen aşırı uyku problemim yok. sabah saat kaçta kalkmam gerekiyorsa kalkıyorum. ha alkol konusu var birde, ben alkol almaya devam ediyorum yapılmaması gerekiyor ama buna pek dikkat edemiyorum ne yazık ki. sadece daha kolay sarhoş oluyorum başka da bir zararını henüz görmedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar