bugün
- kaşar5
- kadir inanır20
- içtim şarabı4
- sözlükteki gizli düşmanım5
- her insanın bir cini olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım3
- hırt4
- mason2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
Simdiii gercekten guzel seyler soylicem kiz arkilerim yazarlar iyi okusun.
Birincisi nicin bu kadar pahali olduguna anlam veremedigim marka.
Ilk ciktiginda yani ilk tanistigim urunu the balm shelter bb kremdi eh memnundum daha sonra cok bi urununu almadim bildiginiz gibi gratiste satisi var. sonra baktim paletleri var ve palet urunu olan makyaj markasi ozellikle parekende yani boyle gratis tarzi yerde satilan markalarda cok yok. Son zamanlarda (bkz: sleek) (bkz: wet n wild) falan cikti onlari demiyorum.
Neyse ben paletlerini almiyodum cunku neden cunku 100 tl palet. Ulan allahsizlar 100 tl palet ne. Mesela meet matt(e) far pAleti.
Marry lou high lighteri cok cok cok asiri iyi degil ama mineralizasyonu guzel. Neden herkes bunu kullaniyo bilmiyorum 55 tl olur kendileri bu highlighterin.
Neyse ya demem o ki bu marka palet urettigi icin toptan komple veriyo iste farlari bilmemneyi. Tabii ki tek tek almak mantikli degil ama gercekten bi daha soyluyorum cok gereksiz pahali. Gratis indiriminde the balm reyonu hani plastik transparan girintili cikintili oyuklu bi reyon ya boydan boya. Hah iste onu sirtlayani gordum amk. Komple reyonu sirtladi kasaya kostu.
(bkz: gratis indirimi)
Birincisi nicin bu kadar pahali olduguna anlam veremedigim marka.
Ilk ciktiginda yani ilk tanistigim urunu the balm shelter bb kremdi eh memnundum daha sonra cok bi urununu almadim bildiginiz gibi gratiste satisi var. sonra baktim paletleri var ve palet urunu olan makyaj markasi ozellikle parekende yani boyle gratis tarzi yerde satilan markalarda cok yok. Son zamanlarda (bkz: sleek) (bkz: wet n wild) falan cikti onlari demiyorum.
Neyse ben paletlerini almiyodum cunku neden cunku 100 tl palet. Ulan allahsizlar 100 tl palet ne. Mesela meet matt(e) far pAleti.
Marry lou high lighteri cok cok cok asiri iyi degil ama mineralizasyonu guzel. Neden herkes bunu kullaniyo bilmiyorum 55 tl olur kendileri bu highlighterin.
Neyse ya demem o ki bu marka palet urettigi icin toptan komple veriyo iste farlari bilmemneyi. Tabii ki tek tek almak mantikli degil ama gercekten bi daha soyluyorum cok gereksiz pahali. Gratis indiriminde the balm reyonu hani plastik transparan girintili cikintili oyuklu bi reyon ya boydan boya. Hah iste onu sirtlayani gordum amk. Komple reyonu sirtladi kasaya kostu.
(bkz: gratis indirimi)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar