bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- türk kızı egosu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- yazarların imza parfümleri14
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- yargıcı3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- wowturkey3
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- 2026 dünya kupası23
- bidat2
- erkekler neden az yaşar9
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- bir insanı sevmek12
- dünya11
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- amerika birleşik devletleri5
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- mutluluğun fark edilmemesi9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- niğdeliler2
- raskolnikov2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
inanılmaz övülmesiyle oturup merakla ilk bölümünü izlemiş olduğum dizi.
Öncelikle çok net bir yorumum var. Bu dizinin HBO'ya Game of Thrones kadar rantı olmayacak. Çünkü konsept açıkca herkese hitap edecek bir konsept değil. Çok ciddi oranda insanın diziye bakıp "ya bu ne salak salak şey, bi anda western film oluyor sonra hop bilim kurguya dönüyor ne oluyor birşey anlamıyorum" diyerek daha ilk bölümden diziyi bırakacaktır. Game of Thrones'un topladığı kitleyi toplayabileceğine kesinlikle inanmıyorum ben. HBO cidden bu beklenti ile start verdiyse diziye muhtemelen yakın zamanda finali yayınlanmış dizidir deriz çünkü çok ciddi bir bütçe söz konusu dizide. Ben bu dizinin daha çok sci-fi alemlerine ilgili olan kişileri eğlendirmesini ve fan service yapmasını bekliyorum gidişat onu gösteriyor.
Konsept oo çok yeni, inanılmaz bir fikir ortaya atılmış falan gibi değil, açıkcası yakın zamanda insanların ilgisini çekebilme potansiyeli olan bir konsepti tekrardan ele almak gibi. Hoş sanıyorum bundan seneler önce çekilmiş olan bir filmin reboot'u falan sanırım o kadar derinlemesine araştırmadım, sadece izledim geçtim.
Açıkcası umarım bir miktar yanılır, bir miktar haklı çıkarım diye umuyorum. Ben yıllarca Game of Thrones'dan nefret ettim, hala da ediyorum. Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi dizisi falan bile olsa insanların olur olmaz her yerde "işte abi game of thrones"'lu cümlelerinden o kadar nefret ediyorum ki izlememek için yemin ettim. Umuyorum aynısı Westworld'ün başına gelmez. Kararında bir izleyici kitlesi olur, muhabbeti yeterli oranda yapılır ve biter. Umuyorum HBO tekrardan Game of Thrones'un yarattığı potansiyelin birebir aynısını beklemez ve kısa sürede dizi bitmez vesaire vesaire.
edit: game of thrones sevmemem niye problem olmuş, herkes eksilemiş ki anlamıyorum. sevmiyorum abi herkes her şeyi sevecek diye bir şey mi var. Ben kime niye laf anlatıyorum ki.
Öncelikle çok net bir yorumum var. Bu dizinin HBO'ya Game of Thrones kadar rantı olmayacak. Çünkü konsept açıkca herkese hitap edecek bir konsept değil. Çok ciddi oranda insanın diziye bakıp "ya bu ne salak salak şey, bi anda western film oluyor sonra hop bilim kurguya dönüyor ne oluyor birşey anlamıyorum" diyerek daha ilk bölümden diziyi bırakacaktır. Game of Thrones'un topladığı kitleyi toplayabileceğine kesinlikle inanmıyorum ben. HBO cidden bu beklenti ile start verdiyse diziye muhtemelen yakın zamanda finali yayınlanmış dizidir deriz çünkü çok ciddi bir bütçe söz konusu dizide. Ben bu dizinin daha çok sci-fi alemlerine ilgili olan kişileri eğlendirmesini ve fan service yapmasını bekliyorum gidişat onu gösteriyor.
Konsept oo çok yeni, inanılmaz bir fikir ortaya atılmış falan gibi değil, açıkcası yakın zamanda insanların ilgisini çekebilme potansiyeli olan bir konsepti tekrardan ele almak gibi. Hoş sanıyorum bundan seneler önce çekilmiş olan bir filmin reboot'u falan sanırım o kadar derinlemesine araştırmadım, sadece izledim geçtim.
Açıkcası umarım bir miktar yanılır, bir miktar haklı çıkarım diye umuyorum. Ben yıllarca Game of Thrones'dan nefret ettim, hala da ediyorum. Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi dizisi falan bile olsa insanların olur olmaz her yerde "işte abi game of thrones"'lu cümlelerinden o kadar nefret ediyorum ki izlememek için yemin ettim. Umuyorum aynısı Westworld'ün başına gelmez. Kararında bir izleyici kitlesi olur, muhabbeti yeterli oranda yapılır ve biter. Umuyorum HBO tekrardan Game of Thrones'un yarattığı potansiyelin birebir aynısını beklemez ve kısa sürede dizi bitmez vesaire vesaire.
edit: game of thrones sevmemem niye problem olmuş, herkes eksilemiş ki anlamıyorum. sevmiyorum abi herkes her şeyi sevecek diye bir şey mi var. Ben kime niye laf anlatıyorum ki.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar