bugün

veda maili

4 yıldır çalışmakta olduğum şirketimden... Bla bla...

Ya kardeşim daha iyi bi iş buldun bastın istifayı gidiyorsun.

Afedersin ama direk ziktir git.
© copyright 2005 - 2026