bugün

tauriel

Entry begenmeleri falan sonra yapariz. Cikar misiniz abi.
Tek tek nick alti mi girelim illa?
Bi konu var diyorum ama..
Hic anlayis kalmamis yeni nesilde..

Bizim zamanimizda ozelse ben kalkayim deyip ka..

Oha bizim zamanimiz dedim..
Yaslandim galiba mk.
© copyright 2005 - 2026