bugün

marshall mg10

ikinci elini 100 liraya aldığım amfi.

tam bir ev amfisi, şimdilik fazlasında gözüm yok.

slash tarzı solo atana kadar evde bununla takılırım, ya da bozulana kadar, sonra direkt fender'in 60w'lık modeline falan geçerim herhalde.
© copyright 2005 - 2026