bugün

mabem

Manisa belediyesi eğitim merkezi

Manisa belediye başkanı cengiz ergün'ün manisalı durumu olmayan öğrencilere eğitim vermek amacıyla kurduğu eğitim merkezi.

Yıllık 500 lira ücretle haftada 20 saat ders ve düzenli seviye tespit sınavları ile para kazanmak için değil hizmet etmek için kurmuştur.

Manisa ve toplamda 17 ilçe olmak üzere 18 tane açılmış olup teog-ygs-lys için ihtiyacınız olabilecek tüm konu anlatım ve soru bankalarını ücretsiz temin etmiştir.

Bu sene basvurular 05.08.2016 da son buldu.

Mabemden çıkmış bir öğrenci olarak söylüyorum: Açı final ve merkez dershanelerinde görmüş olduğum ilginin onlarca katını göstermişlerdir. Bir öğrenmekten çok abi Abla gibi üstümüze düştükleri için teşekkür ederim.
© copyright 2005 - 2026