bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- düşük iq belirtileri5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bugün de meme atan olmaması13
- amerika birleşik devletleri6
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ilgi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 65 şut çekip gol atamamak5
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
bu daha önce dillendirildi mi bilmiyorum. sonra saldırmayın bana.
malum adamlar 170 civarında ülkede varlar. türkiye de olduğu gibi okullar ile küçük çocukları eğitiyorlar... vefa üzerinden iş gördürüyorlar. çünkü cemaat önce geliyor her şeyden.
rusya ile özbekistan amerikan ajanlarının diye kapatmış bu okulları.
yahu bu cemaat 21. yy en büyük küresel operasyonu olabilir beyler. nasıl mı ?
bakın eskiden top tüfek ondan önce de kılıç ok mızrak savaşlar böyleydi kazanırsa toprağı da alırdın. bu adamlar aynı türkiyede olduğu şekilde dünyaya yayılmış. hangi ülkede nedir belli değil. zaten biliyoruzki bugünlük bi oluşum da değil. neyse, siz amerika olsanız ve dünyada savaşların böyle çetin geçtiği, ekonomilerin çabuk dalgalandığı ortamda ülkelere nasıl sızardınız, içten ele geçirirdiniz? buna ek olarak köle yapardınız? eskiden cia gider sen bizle aynı kafadasın seni destekliyorum diyordu. ama insanlar değişti artık çoğunluk kimin ne bok olduğunu biliyor. şu süreçten öncesi böyleydi. yanlız bana bakmayın bunlar gerçek diye bi şey yok. sadece aklımdakini söylüyorum.
bu cemaat adamları için amerika para harcamasına gerek var mı? yok. çünkü kendi adamlarını devlet içinde taşıyorlar alakasızları ayıklıyorlar. böylece ne dersem o olur düzeni yerleşiyor... kendi içlerinde bi sistem kurmuşlar. her yerede yaymışlar bunu. özellikle cahil fakir ülkelerde eğer bu örgüt yıkılmazsa o ülkelerin milletleri daha ne bok oluyor diyemeden bildiğin özerk ülke olacaklar. ve bunu yaparken din için yaptıklarını düşünecekler. yani çok zekice düşünülmüş bir düzen bu. insan resmen yapay zekayı bulmuş da kendi işlerini gördürüyormuş gibi. hiç uğraşma sadece emir ver yeter.
eğer türkiye nin gülen talebini redderse amerika söylediklerim boşa gider, yok buna planları varsa ki vardır o zaman kötü, fetoyu vermezlerse daha da kötü.
türkiye için silahlı da olmuş ama küresel anlamda silahsız terör örgütü. işid den daha tehlikeli.
malum adamlar 170 civarında ülkede varlar. türkiye de olduğu gibi okullar ile küçük çocukları eğitiyorlar... vefa üzerinden iş gördürüyorlar. çünkü cemaat önce geliyor her şeyden.
rusya ile özbekistan amerikan ajanlarının diye kapatmış bu okulları.
yahu bu cemaat 21. yy en büyük küresel operasyonu olabilir beyler. nasıl mı ?
bakın eskiden top tüfek ondan önce de kılıç ok mızrak savaşlar böyleydi kazanırsa toprağı da alırdın. bu adamlar aynı türkiyede olduğu şekilde dünyaya yayılmış. hangi ülkede nedir belli değil. zaten biliyoruzki bugünlük bi oluşum da değil. neyse, siz amerika olsanız ve dünyada savaşların böyle çetin geçtiği, ekonomilerin çabuk dalgalandığı ortamda ülkelere nasıl sızardınız, içten ele geçirirdiniz? buna ek olarak köle yapardınız? eskiden cia gider sen bizle aynı kafadasın seni destekliyorum diyordu. ama insanlar değişti artık çoğunluk kimin ne bok olduğunu biliyor. şu süreçten öncesi böyleydi. yanlız bana bakmayın bunlar gerçek diye bi şey yok. sadece aklımdakini söylüyorum.
bu cemaat adamları için amerika para harcamasına gerek var mı? yok. çünkü kendi adamlarını devlet içinde taşıyorlar alakasızları ayıklıyorlar. böylece ne dersem o olur düzeni yerleşiyor... kendi içlerinde bi sistem kurmuşlar. her yerede yaymışlar bunu. özellikle cahil fakir ülkelerde eğer bu örgüt yıkılmazsa o ülkelerin milletleri daha ne bok oluyor diyemeden bildiğin özerk ülke olacaklar. ve bunu yaparken din için yaptıklarını düşünecekler. yani çok zekice düşünülmüş bir düzen bu. insan resmen yapay zekayı bulmuş da kendi işlerini gördürüyormuş gibi. hiç uğraşma sadece emir ver yeter.
eğer türkiye nin gülen talebini redderse amerika söylediklerim boşa gider, yok buna planları varsa ki vardır o zaman kötü, fetoyu vermezlerse daha da kötü.
türkiye için silahlı da olmuş ama küresel anlamda silahsız terör örgütü. işid den daha tehlikeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar