bugün

keman

Keman çalan yazarlar dikkatine . 3/4 luk olduğu için kemani mi yenileyecegim max600 tl ye yarı el yapımı veya güzel bir fabrikasyon marka bulunur mu dediğim aletttir.
© copyright 2005 - 2026