bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- israil5
- velvet28
- bir şeyler söyle3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalist dünya19
- 2026 dünya kupası27
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- aile evinde yaşamak13
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- sedat pekmez21
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birsin allahım2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erleg han ile revani yemek3
- birader yazar olmak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kendi kendine gülmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- 27 haziran 20262
Evet ilk başta gerçekten darbe sandık.
Lakin;
bu kadar basit ve küçük çaplı olduğu söylenen darbe oluşumundan bile haberi olmayan mit müsteşarımızın olması,
"küçük bir grup" diye nitelenen bu darbecilere karşı, devlet yetkililerinin koskoca emniyet teşkilatına güvenemeyip, halkı sokaklara çağırması,
sadece istanbul, ankara değil, bazı illerde de darbeye destek verdiği söylenen komutanların elle konulmuş gibi yakalanması ya da hemen teslim olması,
daha neyin ne olduğu anlaşılmadan yapılan "fetö" yaptı açıklamaları,
üstüne doğru gelenleri bir kilometre ötede etkisiz hale getirip kıyma yapacak kapasiteye sahip tanklardan tek bir mermi atılmaması,
karargahta rehin tutulduğu söylenen ve oradan çatışma çıkmadan kurtarılması mümkün olmayan genelkurmay başkanının bir kaç saat sonra ışıl ışıl, yarasız beresiz ve gayet dinç bir şekilde televizyona çıkması,
yoldan geçen hamamböceği ezilse iki saniyede yayını kesip olay yerinden canlı yayın yapabilecek teknolojiye sahip kanalların, önlerinde bir engel olmamasına rağmen saatler sonra olayları bildirmesi,
elinde savaş uçağı olan ve daha ağır hasar verme imkanı olan bir darbe grubunun, hedeflerine helikopterle saldırması,
düşürüldüğü söylenen helikopterin görüntü alma meraklısı binlerce kişi olmasına rağmen hiç görüntülenememesi,
üç kişi birleşip basın açıklaması yapmak istediğinde olay yerine varması 5 dakika sürmeyen tomaların ve binlerce kişilik çevik kuvvet ordusunun olaylar sırasında ortalarda görünmemesi,
en ufak bir kargaşayı fırsat bilip bunu isyan haline getirmeye çalışan örgütlerin, ilginç bir şekilde dün gece sokağa çıkan insanların arasına karışmaması,
tüm darbecilerin yakalanmasına ve olayların yatışmasına rağmen çomarlara "kulübenize dönün" değil de sokakta kalın çağrısı yapılması...
bunları gördükten sonra ne düşünecektik?
yıllarca harp konusunda türlü eğitim almış subayların, mahalle maçına çıkar gibi darbe yapacaklarını mı?
kusura bakmayın akiT ler..
çomarsınız ve çomar olarak kalacaksınız..
Lakin;
bu kadar basit ve küçük çaplı olduğu söylenen darbe oluşumundan bile haberi olmayan mit müsteşarımızın olması,
"küçük bir grup" diye nitelenen bu darbecilere karşı, devlet yetkililerinin koskoca emniyet teşkilatına güvenemeyip, halkı sokaklara çağırması,
sadece istanbul, ankara değil, bazı illerde de darbeye destek verdiği söylenen komutanların elle konulmuş gibi yakalanması ya da hemen teslim olması,
daha neyin ne olduğu anlaşılmadan yapılan "fetö" yaptı açıklamaları,
üstüne doğru gelenleri bir kilometre ötede etkisiz hale getirip kıyma yapacak kapasiteye sahip tanklardan tek bir mermi atılmaması,
karargahta rehin tutulduğu söylenen ve oradan çatışma çıkmadan kurtarılması mümkün olmayan genelkurmay başkanının bir kaç saat sonra ışıl ışıl, yarasız beresiz ve gayet dinç bir şekilde televizyona çıkması,
yoldan geçen hamamböceği ezilse iki saniyede yayını kesip olay yerinden canlı yayın yapabilecek teknolojiye sahip kanalların, önlerinde bir engel olmamasına rağmen saatler sonra olayları bildirmesi,
elinde savaş uçağı olan ve daha ağır hasar verme imkanı olan bir darbe grubunun, hedeflerine helikopterle saldırması,
düşürüldüğü söylenen helikopterin görüntü alma meraklısı binlerce kişi olmasına rağmen hiç görüntülenememesi,
üç kişi birleşip basın açıklaması yapmak istediğinde olay yerine varması 5 dakika sürmeyen tomaların ve binlerce kişilik çevik kuvvet ordusunun olaylar sırasında ortalarda görünmemesi,
en ufak bir kargaşayı fırsat bilip bunu isyan haline getirmeye çalışan örgütlerin, ilginç bir şekilde dün gece sokağa çıkan insanların arasına karışmaması,
tüm darbecilerin yakalanmasına ve olayların yatışmasına rağmen çomarlara "kulübenize dönün" değil de sokakta kalın çağrısı yapılması...
bunları gördükten sonra ne düşünecektik?
yıllarca harp konusunda türlü eğitim almış subayların, mahalle maçına çıkar gibi darbe yapacaklarını mı?
kusura bakmayın akiT ler..
çomarsınız ve çomar olarak kalacaksınız..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar