bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
Bugün edindiğim mouse. Çok kısa bir süre önce de kendisiyle belki de en çok karşılaştırılan steelseries rival 300'ü almıştım. Güzel ikili oldular *
ikisi arasında kıyaslama yapacak olursak, olay tamamen ergonomide bitiyor. Hangisi elinize daha iyi oturursa onu tercih edin. Gerisi gerçekten teferruat. Zira iki mouse da, son teknoloji sensörlere sahip. ikisi de profesyonel oyuncular tarafından zaten uzun zamandır kullanılıyor. Bana göre rival 300 gerçekten büyük ve uzun elleri olan insanlara hitap eden bir mouse, o yüzden çoğu kişinin dediğinin aksine çok küçük ellerim olmamasına rağmen, alışmakta bir hayli zorluk çektim. Deathadder ise tabiri caizse avucumun içine cuk oturdu. işte bu dedim. Benim için mükemmel ergonomiye sahip olabilir fakat, misal eli çok büyük veya geniş bir insanın serçe parmağı sığmayabilir bu mouse'a. işte bu gibi sebeplerden ötürü, birinin aşık olurken başka birinin nefret ettiği bir mouse olabilir. Fiyatları da yurtiçinde yaklaşık 100 dolar, az buz bir para da değil, kısacası gidin deneyin önce abi bu işler internetten review okumakla olmaz.
Kozmetik olarak karşılaştırma yapacaksak, rival 300'ün üzerindeki kaplama gerçekten harika bir şey, elinizi terletmiyor, terletse bile kaymayı engelliyor. işte bu deathadder chroma'da yok malesef. DA Chroma'nın rival 300'e galip geldiği kozmetik unsur ise, kesinlikle örgü kablo. Rival 300'de malesef düz plastik kablo kullanılmış
Fiyat olarak ise bana göre yurtiçinde fazla abartılı rakamlar dolaşıyor. internetten alırsanız bir ihtimal indirimlerle kampanyalarla falan 85-90 dolara alabilirsiniz ancak büyük teknoloji mağazalarında 130 dolarları gördü bu gözler. Steelseries rival 300 ise bu konuda hayli uygun kalıyor. 70 dolar civarına internetten satın alabilmek mümkün. O yüzden eğer fazla sabırsız değilseniz, amazondan sipariş vermeniz çok daha iyi olacaktır zira yurtiçi fiyatlarının yaklaşık olarak yarısına bu mouse'u 1-2 haftada alabilirsiniz.
Teknik özelliklerine gelecek olursak, açıkçası hiçbir zaman 10000 dpi ile mouse kullanacağımı düşünmüyorum, bunlar sanıyorum ki firmaların, yaptık oldu cinsinden abartıları (tıpkı kulaklık firmalarının verdiği frekans aralıkları gibi). Ancak gerek sensör kalitesi, gerekse beraberinde gelen yazılımıyla birlikte yapılan ince ayarları (yüzeye göre kalibrasyon, lift-off range ayarı, ışıklandırma seçenekleri vs.) ile birlikte gerçekten profesyonel bir iş yapılmış olduğunu söyleyebilirim. Tabiki de 100 dolar verip mouse aldınız diye her attığınız hs olacak değil ancak, bir fps oyuncusunun ihtiyacı olabilecek hemen her türlü donanımsal ve yazılımsal unsur, bu mouse'da gerçekten profesyonel bir şekilde düşünülmüş. Bir kere alırım, keyfime bakarım diye düşünenler için çok isabetli bir tercih olacaktır.
Özetleyecek olursak, ergonomisi gerçekten harika olan, hafif ve hızlı bir mouse olmuş deathadder chroma. Bana göre tek eksiği, fiyatlarının tuzlu olması. Eğer ufak bir revize yapılıp yurtiçi fiyatları 60-70 dolar seviyesine çekilecek olursa, 40-50 dolar bandındaki "no name gaming mouse'ların" piyasadan silineceğini düşünüyorum. Neden olmasın ? :P
Unutmadan ekleme : Her ne çeşit mouse alırsanız alın, mutlaka güzel bir mousepad ile kullanın. Tavsiyem, steelseries'in qck serisi mousepadlari olacaktır.
ikisi arasında kıyaslama yapacak olursak, olay tamamen ergonomide bitiyor. Hangisi elinize daha iyi oturursa onu tercih edin. Gerisi gerçekten teferruat. Zira iki mouse da, son teknoloji sensörlere sahip. ikisi de profesyonel oyuncular tarafından zaten uzun zamandır kullanılıyor. Bana göre rival 300 gerçekten büyük ve uzun elleri olan insanlara hitap eden bir mouse, o yüzden çoğu kişinin dediğinin aksine çok küçük ellerim olmamasına rağmen, alışmakta bir hayli zorluk çektim. Deathadder ise tabiri caizse avucumun içine cuk oturdu. işte bu dedim. Benim için mükemmel ergonomiye sahip olabilir fakat, misal eli çok büyük veya geniş bir insanın serçe parmağı sığmayabilir bu mouse'a. işte bu gibi sebeplerden ötürü, birinin aşık olurken başka birinin nefret ettiği bir mouse olabilir. Fiyatları da yurtiçinde yaklaşık 100 dolar, az buz bir para da değil, kısacası gidin deneyin önce abi bu işler internetten review okumakla olmaz.
Kozmetik olarak karşılaştırma yapacaksak, rival 300'ün üzerindeki kaplama gerçekten harika bir şey, elinizi terletmiyor, terletse bile kaymayı engelliyor. işte bu deathadder chroma'da yok malesef. DA Chroma'nın rival 300'e galip geldiği kozmetik unsur ise, kesinlikle örgü kablo. Rival 300'de malesef düz plastik kablo kullanılmış
Fiyat olarak ise bana göre yurtiçinde fazla abartılı rakamlar dolaşıyor. internetten alırsanız bir ihtimal indirimlerle kampanyalarla falan 85-90 dolara alabilirsiniz ancak büyük teknoloji mağazalarında 130 dolarları gördü bu gözler. Steelseries rival 300 ise bu konuda hayli uygun kalıyor. 70 dolar civarına internetten satın alabilmek mümkün. O yüzden eğer fazla sabırsız değilseniz, amazondan sipariş vermeniz çok daha iyi olacaktır zira yurtiçi fiyatlarının yaklaşık olarak yarısına bu mouse'u 1-2 haftada alabilirsiniz.
Teknik özelliklerine gelecek olursak, açıkçası hiçbir zaman 10000 dpi ile mouse kullanacağımı düşünmüyorum, bunlar sanıyorum ki firmaların, yaptık oldu cinsinden abartıları (tıpkı kulaklık firmalarının verdiği frekans aralıkları gibi). Ancak gerek sensör kalitesi, gerekse beraberinde gelen yazılımıyla birlikte yapılan ince ayarları (yüzeye göre kalibrasyon, lift-off range ayarı, ışıklandırma seçenekleri vs.) ile birlikte gerçekten profesyonel bir iş yapılmış olduğunu söyleyebilirim. Tabiki de 100 dolar verip mouse aldınız diye her attığınız hs olacak değil ancak, bir fps oyuncusunun ihtiyacı olabilecek hemen her türlü donanımsal ve yazılımsal unsur, bu mouse'da gerçekten profesyonel bir şekilde düşünülmüş. Bir kere alırım, keyfime bakarım diye düşünenler için çok isabetli bir tercih olacaktır.
Özetleyecek olursak, ergonomisi gerçekten harika olan, hafif ve hızlı bir mouse olmuş deathadder chroma. Bana göre tek eksiği, fiyatlarının tuzlu olması. Eğer ufak bir revize yapılıp yurtiçi fiyatları 60-70 dolar seviyesine çekilecek olursa, 40-50 dolar bandındaki "no name gaming mouse'ların" piyasadan silineceğini düşünüyorum. Neden olmasın ? :P
Unutmadan ekleme : Her ne çeşit mouse alırsanız alın, mutlaka güzel bir mousepad ile kullanın. Tavsiyem, steelseries'in qck serisi mousepadlari olacaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar