bugün

blue flag

chelsea' nin efsane tezahuratı. özellikle play station' da pes oynayanlar bu tezahuratı yakından tanırlar. ben de öyle tanıdım yoksa nerden bilicem. sözleri de pek bi anlamlı efendim. buyrun ;

Flying high, up in the sky,
We'll keep the blue flag flying high
From Stamford Bridge to Wemb(er)ley
We'll keep the blue flag flying high

yok hatırlayamadım bu ne lan diyosan:

http://www.chelseafc.com/...x.html#/page/ChelseaSongs
© copyright 2005 - 2026