bugün

pourquoi

yazarımsı!

(bkz: #32283061)

entrysinde yeni geldiğini çok fazla yüklenilmemesi için yalvarıyor

yazık.

edit : vakit geçip ısınınca ortama goy goy yapacakmış!

(bkz: siktir ya)
© copyright 2005 - 2026