bugün
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- bugün de meme atan olmaması5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun3
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 22 haziran 20262
- üniversite sınavına geç kalmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- paris te son tango2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- opel omega b2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- 2026 dünya kupası14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- futbol12
- red bull2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yazarların en sevdiği meyve9
- yenidünya2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- pornoyu bırakmak5
- güne bir şarkı bırak18
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
- köyde gece tuvalete gitmek6
Bazen insanlardan bunalıyorum. Çünkü söylenenler sahte,yaşanan duygular gerçekçi gelmiyor. Tabi ortada bir duygu varsa gerçekten!!!
Bazen kendime kızıyorum yaşananlardan neden ders çıkarmıyorsun diye ? içinde "sen" geçen cümleler komik gelmeye başladı. Senin için bişiler yapmak istiyorum,senin yanında olmak istiyorum,seni mutlu etmek istiyorum,senin yüzün gülsün istiyorum,seni tanımak istiyorum gibi gibi... Hala benim için bişi yapma diyemiyorum insanlara kalpleri kırılmasın diye. Sölediklerinizin hepsini siz olmadan da yaparım ben diyemiyorum sonunda kendimin üzüleceğini bile bile.
Bazen insanlardan fazlasıyla bunalıyorum!!! Adam yerine koyup konuşuyorsun diye kendini vazgeçilmez ya da bulunmaz hint kumaşı sanan insanlardan. Hayır diyemiyorum işte arkadaşım ben salak değilim senin derdinin ne olduğunu biliyorum diye. Söylesen " aaaa ben öyle bir insan mıyım? " der hemen. Ama bizde saf değiliz!!!
Bazen sövesim geliyor bazı insanlara. içimde ne varsa böyle suratlarına sölemek. Ama diyorum ki sonra anlamaz boşver. Kendini yorma boşuna.
Bazen yanlış olduğunu bile bile hatalar yapıyorum ve kızıyorum kendime. Tıpkı şu anda olduğu gibi. Ne gerek var haddini bilmeyen insanlara insan gibi davranmaya.
Bazen hiç bişey düzelmeyecekmiş gibi gelse de tüm kalbimle inanıyorum hala güzel günler yolda. Çünkü ben insanları kullanmadım şimdiye kadar,kimsenin kalbini bile istiye kırmadım,kimsenin arkasından kötü dualar etmedim bana ne yaparlarsa yapsınlar!!!
Evet gecenin bir yarısı içim bunaldı birden. Oysa yarın ne güzel bir gün olacak. Herşey tamamen biticek yarın. Geçmişle olan ve benim kötü günler yaşamama sebep olan herşeyi bir kenara bırakıp gerçekten yepyeni bir hayata başlayacağım gün olucak. Geçmişi tamamen kapatacağım gün yarın. Yeni hayatıma gerçekten adım atacağım günlerin başlangıcı. Kendimden ödün verip başkaları için yapmak zorunda kaldığım bazı zorunlulukların biteceği gün.
Bazen en dipte olduğumu düşünsem bile kendi kendime verdiğim sözleri unutmuyorum. Heyyy insanlar ben size artık inanmıyorum. Ve kendi başıma en dipten yukarılara çıkmasını yavaş yavaş öğreniyorum.
Bazen kendime kızıyorum yaşananlardan neden ders çıkarmıyorsun diye ? içinde "sen" geçen cümleler komik gelmeye başladı. Senin için bişiler yapmak istiyorum,senin yanında olmak istiyorum,seni mutlu etmek istiyorum,senin yüzün gülsün istiyorum,seni tanımak istiyorum gibi gibi... Hala benim için bişi yapma diyemiyorum insanlara kalpleri kırılmasın diye. Sölediklerinizin hepsini siz olmadan da yaparım ben diyemiyorum sonunda kendimin üzüleceğini bile bile.
Bazen insanlardan fazlasıyla bunalıyorum!!! Adam yerine koyup konuşuyorsun diye kendini vazgeçilmez ya da bulunmaz hint kumaşı sanan insanlardan. Hayır diyemiyorum işte arkadaşım ben salak değilim senin derdinin ne olduğunu biliyorum diye. Söylesen " aaaa ben öyle bir insan mıyım? " der hemen. Ama bizde saf değiliz!!!
Bazen sövesim geliyor bazı insanlara. içimde ne varsa böyle suratlarına sölemek. Ama diyorum ki sonra anlamaz boşver. Kendini yorma boşuna.
Bazen yanlış olduğunu bile bile hatalar yapıyorum ve kızıyorum kendime. Tıpkı şu anda olduğu gibi. Ne gerek var haddini bilmeyen insanlara insan gibi davranmaya.
Bazen hiç bişey düzelmeyecekmiş gibi gelse de tüm kalbimle inanıyorum hala güzel günler yolda. Çünkü ben insanları kullanmadım şimdiye kadar,kimsenin kalbini bile istiye kırmadım,kimsenin arkasından kötü dualar etmedim bana ne yaparlarsa yapsınlar!!!
Evet gecenin bir yarısı içim bunaldı birden. Oysa yarın ne güzel bir gün olacak. Herşey tamamen biticek yarın. Geçmişle olan ve benim kötü günler yaşamama sebep olan herşeyi bir kenara bırakıp gerçekten yepyeni bir hayata başlayacağım gün olucak. Geçmişi tamamen kapatacağım gün yarın. Yeni hayatıma gerçekten adım atacağım günlerin başlangıcı. Kendimden ödün verip başkaları için yapmak zorunda kaldığım bazı zorunlulukların biteceği gün.
Bazen en dipte olduğumu düşünsem bile kendi kendime verdiğim sözleri unutmuyorum. Heyyy insanlar ben size artık inanmıyorum. Ve kendi başıma en dipten yukarılara çıkmasını yavaş yavaş öğreniyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar