bugün

reglim bitti oley

bu başlık da olsun . tabi bu ayın 30 günü de kanayanların yaşayamayacağı sevinç .
edit: ay şahsımla ilgili verdiğim bir bilgi değil bu . başka bir başlığın değişik versiyonu olsun diye açtım
amma konuştunuz lan.
© copyright 2005 - 2026