bugün

ünüversiteli olup liselileri aşağılayan tip

benimdir.

liseliyken bende @1 gibi konuşurdum, şimdi bir bakıyorum ulan kuantum fiziği konuştuğumuz mekana karneyle gelmişler. hayır birde bakıyorsun yaş farkıda belli oluyor çok. taşak geçmekte haklıymışlar lan, dedikleri kadar varmış dedim kendi kendime.
© copyright 2005 - 2026