dindarların kendilerini enayi gibi hissetmesi

aralarında yaygın olan hastalıklı bir ruh halidir. sebebinin iman eksikliği olduğuna şüphe yoktur.

misal, şu entry'ye bir bakın: (bkz: protest sanayici ve tarihci76 nın cumaya gitmemesi/#30943309)

en çarpıcı cümlesi: "yani bi rahatlık var kesinlikle. biz mi bilmiyoruz, olayınız nedir, kepenk kapatan milyonlarca esnaf keriz mi, biz boşuna secde aşındırıyormuşuz o zaman ya, biz de kılmayalım, kılmayınca oluyomuş demek ki? "

benzer bir mevzu: (bkz: oruç tutanların kendilerini enayi gibi hissetmesi)

koyduğum teşhisi beğenmeyenler, bu tutumun sebebini açıklasınlar da görelim bakalım...
© copyright 2005 - 2026