bugün

ankara

affedersiniz ama söyleye söyleye mına kodumun şehrini yalnızlar bilmemneler şehri haline getirdiniz. anadoluda bunun gibi onlarca şehir var lan. hayır bir ankaralı olarak görünce ben bile basıyorum eksiyi. değerli yalnızlık nedir la? sokakta git bi harbi ankaralıya sor siz burada değerli yalnızlığınızla baş başa kalmışsınız, bu şehir çılgın filan artık ne tatava yapıyorsun onu söyle, bak seni ne yapıyorlar. hayır 7617 tane entry girildiyse şuraya 6 bin tanesi aynı içerikli. hayır, affedersiniz ama üniversite okumaya kışın geliyorsunuz ankara ankara diye ağlanıp yazın bodruma siktir olup gidiyorsunuz ankara ankara gelip bizim götümüze kaçıyor.

bi bırakın lan ankaranın yakasını artık. hakkaten. kodumun şehrinde dün bahardan kalma hava vardı, birinizde gelip yazmadınız şuraya içimize umut yağdıran, yalnızlığımıza eşlik eden güzel şehir ankara diye. kimse yemiyor lan artık sizin bu ağlak ankara entrylerinizi. bi kere yapın daha da zorlamayın. sözüm meclisten içeri de dışarı da.
© copyright 2005 - 2026