bugün

beyazıt öztürk ün özürünü kabul etmiyoruz

özür dilemesi bile bir saçmalıktır. çocuklar ölüyor demiştir sadece. ama bu ülkede hiç bir şeye şaşırmıyorum.
çocuklar ne zaman sizden/bizden oldu?
çocuklar
ölüyor
© copyright 2005 - 2026