bugün
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- cevcet2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- her insanın bir cini olması5
- kemalist dünya24
- çok güzel ama manyak kadın7
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- anın görüntüsü20
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- mustafa kemal atatürk7
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- içinden canavar çıkan insan4
- true'nun çaylak olması16
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- hırt4
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- muşlettin amca4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
kiracının, evde en başta arayacağı olmazsa olmaz bir sistemdir.
ağustos ayının ortalarında yeni atandığım yerde ev aramaya başladık. çalıştığım iş yerine yakın olması birinci şartımdı. en önemli ayrıntıyı atlıyordum, ilerde başıma geleceklerden habersizdim. istediğim gibi (işyerime yakın) bir ev buldum. Kirası da diğerlerinden biraz daha uygundu. hiç kaçırmadan ev sahibini aradım, apar topar evi tuttum. Eve girdikten 3-4 ay sonra kış kendini yavaştan gösterdi.
Yeni bebeğimiz de olunca kasım ayı ortalarında doğalgazı kullanmaya başladık. havalar gün geçtikçe soğuyor buna paralel doğalgazın derecesini gitgide artırıyordum. Kasım ayı sonu itibariyle 525 TL civarında fatura geldi ve kış daha başlamamıştı bile. Evi ısıtmak için türlü türlü yollara başvurdum. insan çaresiz kalınca aklı daha çok çalışıyormuş. Evin bütün camlarını ve evdeki tüm boşlukları köpükle doldurdum. Yok bir türlü kâr etmedi. yeni de bebek olunca bir de ufo çalıştırmaya başlamıştı. 315 TL de elektrik faturası geldi. eğer kasım ayında 515 doğalgaz 315 elektrik parası geliyorsa aralıkta ne kadar gelecekti ? doğalgaz hesap uzmanı olmuştum. aralık ayı sonu itibariyle gelecek fatura 650 TL + KDV, elektrikte yaklaşık 450 TL civarıydı. bu iş böyle olmayacak dedim ve kış ortasında ev aramaya başladım. 750 TL'ye bir ev buldum. Ev yeni yapı ve mantolaması vardı. Bulunduğum yerde bir kira depozit, kira parası önden ve bir de emlakçıya bir kira komisyon bedeli ödeyerek yeni evi tuttum. 08.01.2016 itibariyle taşındım. Mantolamanın bir evin olmazsa olmazı olduğunu çok iyi tecrübe ettim.
Bir evde mantolama yoksa kirası diğerlerine göre daha uygun diye tutmayın. Sonra acısı fena çıkıyor. Emin olun benim tam tamına 7.000 lirama mal oldu.
ağustos ayının ortalarında yeni atandığım yerde ev aramaya başladık. çalıştığım iş yerine yakın olması birinci şartımdı. en önemli ayrıntıyı atlıyordum, ilerde başıma geleceklerden habersizdim. istediğim gibi (işyerime yakın) bir ev buldum. Kirası da diğerlerinden biraz daha uygundu. hiç kaçırmadan ev sahibini aradım, apar topar evi tuttum. Eve girdikten 3-4 ay sonra kış kendini yavaştan gösterdi.
Yeni bebeğimiz de olunca kasım ayı ortalarında doğalgazı kullanmaya başladık. havalar gün geçtikçe soğuyor buna paralel doğalgazın derecesini gitgide artırıyordum. Kasım ayı sonu itibariyle 525 TL civarında fatura geldi ve kış daha başlamamıştı bile. Evi ısıtmak için türlü türlü yollara başvurdum. insan çaresiz kalınca aklı daha çok çalışıyormuş. Evin bütün camlarını ve evdeki tüm boşlukları köpükle doldurdum. Yok bir türlü kâr etmedi. yeni de bebek olunca bir de ufo çalıştırmaya başlamıştı. 315 TL de elektrik faturası geldi. eğer kasım ayında 515 doğalgaz 315 elektrik parası geliyorsa aralıkta ne kadar gelecekti ? doğalgaz hesap uzmanı olmuştum. aralık ayı sonu itibariyle gelecek fatura 650 TL + KDV, elektrikte yaklaşık 450 TL civarıydı. bu iş böyle olmayacak dedim ve kış ortasında ev aramaya başladım. 750 TL'ye bir ev buldum. Ev yeni yapı ve mantolaması vardı. Bulunduğum yerde bir kira depozit, kira parası önden ve bir de emlakçıya bir kira komisyon bedeli ödeyerek yeni evi tuttum. 08.01.2016 itibariyle taşındım. Mantolamanın bir evin olmazsa olmazı olduğunu çok iyi tecrübe ettim.
Bir evde mantolama yoksa kirası diğerlerine göre daha uygun diye tutmayın. Sonra acısı fena çıkıyor. Emin olun benim tam tamına 7.000 lirama mal oldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar