bugün

evli arkadaş

düğünlerine gidemediğim için kötü hissediyorum. gerçi çağırılmadım o ayrı mesele gerçi ben her türlü giderdim oraya be kim tutacakmış beni ?! lakin düğünleri sevseydim eğer... aman iyi de oldu vicdan azabım azaldı. çocukları bile oldu yahu ? vay be.
© copyright 2005 - 2026