bugün

kürt

yıllarca tv lerde gazetelerde bizde istanbul da yaşamak istiyoruz yazarlardi.

soruyorum şimdi bende Hakkari'de yaşamak isterim Diyarbakır da Şanlıurfa 'da.

- yasayabilirmiyim ? izin verirmisiniz ?

siz tüm metropillerde %13 o alabilirken tum metropollerde yaşadığınız i tüm kamuoyuna gösterirken ben Silvan'da yasayabilirmiyim ? yada nusaybin de sanırım yasayamiyorum.

sizler milleyetci olmuşsunuz. Kürt faşisti oluyorsunuz. sizler şoven olmuşsunuz.
© copyright 2005 - 2026