bugün
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- guyana4
- düşün ki o bunu okuyor17
- bosna hersek3
- cezayir2
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- velvet13
- arnavutluk2
- dünya5
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kolu kıllı kız3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hızlı para kazanmanın yolları4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- gülüm diyen kız10
- türk moğol kardeştir3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- belçika2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- özbekistan3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- 2026 dünya kupası20
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- nato zirvesi3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- fransa2
- aşk her şeyi affeder mi4
- portekiz3
- ahududu2
- futbol13
- gün gelecek dün olacak5
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- iveco daily3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- coğrafya2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kemal kılıçdaroğlu18
- haram ile cömertlik yapmak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- anın görüntüsü18
osmanlı dönemindeki gücüne kavuşmak istiyor denmiş. imparatorluk kurulmasıyla ulaşılabilecek mi peki? hadi önce imparatorluk kavramını bir inceleyelim. gerçekten 2015 senesinde bu yapılabilecek mi? osmanlı'nın zenginlik kaynağı olan bütün eyaletler geri mi gelecek? bağımsızlıklarını, bayraklarını bırakıp bizim sınırlarımıza mı katılacaklar?
sekülerleşmenin bu derece gerçekleştiği bir dünyada eskisi gibi padişahlık sistemi devam ettirilebilir mi gerçekten? buna ciddi ciddi inanan olabilir mi?
sadece tek bir soydan gelen insanların yönetimde söz sahibi olmasının bu çağda imkansızlığını geçtim, osmanlı padişahlarını yetiştirebilecek durumda değiliz artık. tayyip erdoğan birkaç dil bilen insanları monşer olarak nitelerken tarihine dönüp bakmıyor. osmanlı padişahları kaç dil biliyormuş, ülke yönetimi dışındaki yetenekleri nelermiş, ne kadar eğitimlilermiş bir bakmak lazım. kolay mı yetişiyormuş bir padişah?
ayrıca osmanlı'nın son dönemlerinde ortaya çıkan fransız hayranlığı, ardından gelen alman hayranlığı neden gerçekleşmiş? bunların sebebi neymiş? neden dünyadaki kültürü biz etkileyememişiz de baskın kültürlere meyletmişiz?
neo-osmanlıcılık ciddi anlamda yürütülmeye çalışılıyor fakat bunu yürütenler de bu işin imkansızlığının farkında. sadece halkın duyguları, inancı sömürülüyor.
eğer güçlü olunabilseydi bu hayallere zaten gerek kalmazdı, eğer dik durulabilseydi türkiye cumhuriyeti'nin yerine gelecek başka bir devletin hayaliyle yaşamazdı insanlar. güç dediğin bayrak, ülke ismi değil. şimdi elde edemediysen şayet monarşiyi geri getirsen de erişemezsin.
halifelik mi deniyor? osmanlı halifesinin çağrısına son olarak kimler uymuş ya da kimler sallamamış? bunları bilmiyor mu gerçekten halk?
osmanlı büyük bir devletti. geçmişimizdedir reddedemeyiz fakat geçmişin geçmişte kaldığı bilincinde olmadığımız sürece ilerleyememeye mahkumuz ne yazık ki.
sekülerleşmenin bu derece gerçekleştiği bir dünyada eskisi gibi padişahlık sistemi devam ettirilebilir mi gerçekten? buna ciddi ciddi inanan olabilir mi?
sadece tek bir soydan gelen insanların yönetimde söz sahibi olmasının bu çağda imkansızlığını geçtim, osmanlı padişahlarını yetiştirebilecek durumda değiliz artık. tayyip erdoğan birkaç dil bilen insanları monşer olarak nitelerken tarihine dönüp bakmıyor. osmanlı padişahları kaç dil biliyormuş, ülke yönetimi dışındaki yetenekleri nelermiş, ne kadar eğitimlilermiş bir bakmak lazım. kolay mı yetişiyormuş bir padişah?
ayrıca osmanlı'nın son dönemlerinde ortaya çıkan fransız hayranlığı, ardından gelen alman hayranlığı neden gerçekleşmiş? bunların sebebi neymiş? neden dünyadaki kültürü biz etkileyememişiz de baskın kültürlere meyletmişiz?
neo-osmanlıcılık ciddi anlamda yürütülmeye çalışılıyor fakat bunu yürütenler de bu işin imkansızlığının farkında. sadece halkın duyguları, inancı sömürülüyor.
eğer güçlü olunabilseydi bu hayallere zaten gerek kalmazdı, eğer dik durulabilseydi türkiye cumhuriyeti'nin yerine gelecek başka bir devletin hayaliyle yaşamazdı insanlar. güç dediğin bayrak, ülke ismi değil. şimdi elde edemediysen şayet monarşiyi geri getirsen de erişemezsin.
halifelik mi deniyor? osmanlı halifesinin çağrısına son olarak kimler uymuş ya da kimler sallamamış? bunları bilmiyor mu gerçekten halk?
osmanlı büyük bir devletti. geçmişimizdedir reddedemeyiz fakat geçmişin geçmişte kaldığı bilincinde olmadığımız sürece ilerleyememeye mahkumuz ne yazık ki.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar