bugün
- am okşama4
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- demet evgar2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- uranyum ve roket2
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- vajinizm2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- al kardeşim elimi verdim sana2
- biat kültürü3
- halil ergün2
- bir insanı sevmek12
- pkk nasıl biter5
- 2026 dünya kupası23
- dünya11
- artık sevmeyeceğim2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yargıcı3
- toz yumrususun unutma2
- wowturkey3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- kemal kılıçdaroğlu19
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- futbol17
- kıskanmak7
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- bidat2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
100 mg olarak aldığım antidepresan. Bir süre sonra çenenizin kitlendiğini, istemsiz bir şekilde yaptığınızı fark edersiniz. Dişler falan uyuşur. Bir süre sonra ise yaptığınızı dahi fark etmezsiniz.
ilk başta 25 Mg ile başlamıştım, hiçbir faydası olmadığına ben de, doktorum da kanaat getirmiştik. 50 mg olarak bir ay kadar kullandım. Yavaştan bazı şeylerin eksildiğini hissetsem de moral bozukluğu, anksiyete ve okb'de pek de değişme olmadığını doktoruma bildirmem ile 100 mg olarak almaya başlamıştım. Bir süre sonra (ki hala etkisi var) çene kitlenmeye başladı, bilinçsiz yapıyordum. Geceleri çok sık uyanmaya ve sanırım sayıklamaya (ailemin demesine göre) başlamıştım. Risperdal 2 mg alıyordum. Onun da elbet etkisi olabilir.
Bir süre sonra hiçbir sorun kalmadığını düşünerek ve ilacın gerçekten fiziksel olarak mahvettiğine karar vererek doktora uğramadan iki ilacı birden kestim.
Şimdiyi merak ediyorsanız asla ama asla doktordan habersiz bir bok yemeyin.
Not : boş vermişlik konusuna değinecek olursak, ölümlere, acılara karşı aşırı duyarsız oluyorsunuz. Özlemek, aşık olmak, birinin gidişine üzülmek, bir yerden ayrılmak gibi şeylere bırakın üzülmeyi tepki dahi veremiyorsunuz.
ilk başta 25 Mg ile başlamıştım, hiçbir faydası olmadığına ben de, doktorum da kanaat getirmiştik. 50 mg olarak bir ay kadar kullandım. Yavaştan bazı şeylerin eksildiğini hissetsem de moral bozukluğu, anksiyete ve okb'de pek de değişme olmadığını doktoruma bildirmem ile 100 mg olarak almaya başlamıştım. Bir süre sonra (ki hala etkisi var) çene kitlenmeye başladı, bilinçsiz yapıyordum. Geceleri çok sık uyanmaya ve sanırım sayıklamaya (ailemin demesine göre) başlamıştım. Risperdal 2 mg alıyordum. Onun da elbet etkisi olabilir.
Bir süre sonra hiçbir sorun kalmadığını düşünerek ve ilacın gerçekten fiziksel olarak mahvettiğine karar vererek doktora uğramadan iki ilacı birden kestim.
Şimdiyi merak ediyorsanız asla ama asla doktordan habersiz bir bok yemeyin.
Not : boş vermişlik konusuna değinecek olursak, ölümlere, acılara karşı aşırı duyarsız oluyorsunuz. Özlemek, aşık olmak, birinin gidişine üzülmek, bir yerden ayrılmak gibi şeylere bırakın üzülmeyi tepki dahi veremiyorsunuz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar